Tuesday 5 January 2016

NEW YEAR, NEW BLOG!



Gelukkig nieuw jaar allemaal! Ik wens iedereen een mooi en gezond nieuw jaar toe! Een van mijn velen doelen voor dit jaar was om weer een blog te beginnen. Ja, wéér. In de afgelopen jaren ben ik al een paar keer begonnen met bloggen, maar een van de dingen waar ik erg slecht in ben is dingen volhouden en afmaken. Maar inmiddels ben ik weer wat ouder en lukt het me steeds beter om dingen vol te houden. Zo ben ik in 2015 samen met 4 anderen (en inmiddels hebben we er ook twee gastbloggers bij!) de blog Ambitieux.nl begonnen. Mijn rol daarin is dat ik vooral de fotografe van de blog ben, maar af en toe komt er ook een geschreven  post van mij voorbij! Ik vind het erg leuk, wat nog een reden voor mij was om daarnaast ook nog een eigen blog te beginnen. Ik heb al veel leuke ideeën en kan niet wachten om die uit te voeren! I'll see you soon!

Veel liefs,
Anouk

No comments

Post a Comment

© a few little moments
Maira Gall